Probleme forum
Scris: 25 Oct 2007, 20:02
Dupa cum ati vazut, forumul (si siteul) nu a fost accesibil aprox. 4 zile. Ce s-a intamplat:
Domeniul imi expira in 21 oct, iar eu am sunat cu doua zile inainte de termen firma de hosting s-o prelungeasca. M-au asigurat ca n-o sa fie intrerupta functionarea. Mi-au trimis factura vineri, pe care am platit-o luni, ca nu aveam cand mai repede, fiind sambata-duminica. Luni m-au anuntat cateva persoane ca deja siteul nu mai merge in unele retele. Am sunat firma de hosting si mi-au zis ca n-au primit confirmarea platii, sa sun la billing (facturare). Am sunat de mai de multe ori, nu raspundea nimeni. Sun din nou la tehnic si mi se zice ca probabil nu mai e nimeni la billing si sa revin maine, ca n-au ce face pana cei de la billing nu le confirma ca au primit plata de la mine. Si cica sa le retrimit chitanta de pe alta adresa de mail. OK, am retrimis-o.
Marti ii sun din nou. De la tehnic imi zice ca cei de la billing inca n-au trimis confirmarea, sa sun din nou acolo. OK, sun continuu vreo jumatate de ora si nimic. Sun din nou la tehnic sa-i intreb daca macar e cineva acolo la billing. Era deja spre amiaza. Imi zice domnul de la celalat capat ca o sa verifice acum si sa las un nr. de telefon ca ma suna ei inapoi in cateva minute. Bine-nteles nu m-au sunat.
Dupa vreo ora de asteptat incerc sa sun din nou la billing. Imi zice doamna de acolo ca a primit confirmarea ca am facut plata dar inca nu a comunicat si la tehnic, dar o s-o faca deindata. OK, ii multumesc doamnei si inchid. Dupa vreo 3-4 ore sun din nou la tehnic sa verific daca s-a rezolvat prelungirea domeniului. Baiatul cu care am vorbit imi zice ca inca n-a primit nicio confirmare de la billing ca a intrat plata. Sa las un numar de telefon ca o sa ma sune ei. Bine, las numarul si astept.
Dupa ceva vreme ma suna si imi zice ca a rezolvat el personal problema, domeniul a fost prelungit, e functional.
Am asteptat pana joi si cand vad ca tot nu merge siteul sun din nou la hosting. Baiatul cu care vorbesc imi zice ca nu a fost prelungit domeniul, pentru ca nu am platit!! Ii zic sa lase glumele, am primit confirmarea platii de la billing marti seara pe mail si tot marti am fost sunat de la tehnic ca s-a facut prelungirea domeniului. Imi zice ca nu stie cu cine am vorbit si ce am vorbit, dar NU s-a facut nimic. Sa sun la billing sa intreb acolo!! Ii zic ca m-am saturat si sa-mi dea pe cineva din management la telefon. Imi zice ca nu e nimeni acolo (era pe la amiaza) din conducere.
Sun din nou la billing. Imi zice fatuca ca o sa verifice si ma suna in maxim 10 minute. Dupa o ora de asteptat degeaba, o sun eu din nou. Imi zice ca acum se verifica ce s-a intamplat, ca nu intelege ce si cum, ca de fapt mai trebuie facuta ceva plata nustiuunde bla bla si o sa fie rezolvata problema in maxim o ora doua...
Dupa cateva ore ma suna sa-mi comunice ca s-a rezolvat. Iata o chestiune simpla care se putea rezolva in cateva minute, pentru care a fost nevoie de o multime de telefoane si 4 zile sa se rezolve.
Domeniul imi expira in 21 oct, iar eu am sunat cu doua zile inainte de termen firma de hosting s-o prelungeasca. M-au asigurat ca n-o sa fie intrerupta functionarea. Mi-au trimis factura vineri, pe care am platit-o luni, ca nu aveam cand mai repede, fiind sambata-duminica. Luni m-au anuntat cateva persoane ca deja siteul nu mai merge in unele retele. Am sunat firma de hosting si mi-au zis ca n-au primit confirmarea platii, sa sun la billing (facturare). Am sunat de mai de multe ori, nu raspundea nimeni. Sun din nou la tehnic si mi se zice ca probabil nu mai e nimeni la billing si sa revin maine, ca n-au ce face pana cei de la billing nu le confirma ca au primit plata de la mine. Si cica sa le retrimit chitanta de pe alta adresa de mail. OK, am retrimis-o.
Marti ii sun din nou. De la tehnic imi zice ca cei de la billing inca n-au trimis confirmarea, sa sun din nou acolo. OK, sun continuu vreo jumatate de ora si nimic. Sun din nou la tehnic sa-i intreb daca macar e cineva acolo la billing. Era deja spre amiaza. Imi zice domnul de la celalat capat ca o sa verifice acum si sa las un nr. de telefon ca ma suna ei inapoi in cateva minute. Bine-nteles nu m-au sunat.
Dupa vreo ora de asteptat incerc sa sun din nou la billing. Imi zice doamna de acolo ca a primit confirmarea ca am facut plata dar inca nu a comunicat si la tehnic, dar o s-o faca deindata. OK, ii multumesc doamnei si inchid. Dupa vreo 3-4 ore sun din nou la tehnic sa verific daca s-a rezolvat prelungirea domeniului. Baiatul cu care am vorbit imi zice ca inca n-a primit nicio confirmare de la billing ca a intrat plata. Sa las un numar de telefon ca o sa ma sune ei. Bine, las numarul si astept.
Dupa ceva vreme ma suna si imi zice ca a rezolvat el personal problema, domeniul a fost prelungit, e functional.
Am asteptat pana joi si cand vad ca tot nu merge siteul sun din nou la hosting. Baiatul cu care vorbesc imi zice ca nu a fost prelungit domeniul, pentru ca nu am platit!! Ii zic sa lase glumele, am primit confirmarea platii de la billing marti seara pe mail si tot marti am fost sunat de la tehnic ca s-a facut prelungirea domeniului. Imi zice ca nu stie cu cine am vorbit si ce am vorbit, dar NU s-a facut nimic. Sa sun la billing sa intreb acolo!! Ii zic ca m-am saturat si sa-mi dea pe cineva din management la telefon. Imi zice ca nu e nimeni acolo (era pe la amiaza) din conducere.
Sun din nou la billing. Imi zice fatuca ca o sa verifice si ma suna in maxim 10 minute. Dupa o ora de asteptat degeaba, o sun eu din nou. Imi zice ca acum se verifica ce s-a intamplat, ca nu intelege ce si cum, ca de fapt mai trebuie facuta ceva plata nustiuunde bla bla si o sa fie rezolvata problema in maxim o ora doua...
Dupa cateva ore ma suna sa-mi comunice ca s-a rezolvat. Iata o chestiune simpla care se putea rezolva in cateva minute, pentru care a fost nevoie de o multime de telefoane si 4 zile sa se rezolve.